tirsdag 20. september 2011

Meg, meg selv og jeg.

Jeg er en aktiv, kristen jente på 16 år som studerer Medier og kommunikasjon på Akademiet videregående skole. Jeg sier ikke hvilken av det få som er, litt privat vill jeg være, men siden jeg først har blogg har dere vell egentlig litt rett til å vite noe om meg.

Jeg har flere interesser deriblant foto. Jeg interesserer meg for mye innen media, men som sakt spesielt foto. Jeg elsker å ta bilder, det får meg til å glemme alt stress som skulle oppstå i hverdagen. Yndlings nettsiden min er nok kanskje 500px.com, en side hvor alle som ønsker kan legge ut sine bilder og dele det med andre.

Ellers er jeg også glad i sport, spesielt håndball. Jeg er håndballtrener til et jentelag på alderen 12 år. Selv spilte jeg i noen år, men dårlig rygg og skadde kne har ført til at jeg måtte stoppe, dessverre. Skisport som langrenn synes jeg er også er veldig morsomt å følge med på, men jeg har ikke talent nok til å gå selv, tvert i mot! Slalåm derimot er noe jeg kan og elsker å drive med, men livsskadene jeg har pådratt meg hemmer meg nok til at jeg ikke lenger har samme gleden av det som jeg hadde før.

Noe mer har jeg ikke å si akkurat nå. Håper du som leser fikk et litt bedre innblikk i hvem jeg er.

- Over og ut

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar