tirsdag 8. november 2011

Mitt bankande hjarte av Alf Kjetil Walgerm


Me har fått tildelt ein oppgåve på skulen i norskfaget. Me ska lesa ein sjølvvalt tekst i frå boka ”Hjerterått”, ein antologi utgitt av Foreningen !les, kor me skal presentere teksten me har lese, ut i frå spørsmåla:

- Kvifor val du denne teksten?

- Korleis ”treff” teksten deg og kvifor?

Eg val teksten mitt bankande hjarte av Alf Kjetil Walgermo. Eg vel å skrive på nynorsk, på grunn av at utdraget i boka var skrevet på nynorsk.

Foto/megselv

Når eg skulle starta på oppgåva, viste eg ikkje heilt kvifor ein tekst eg ville ta, så eg gjorde det enkelt. Eg bledde gjennom boka utan å sjå, og tok den teksten eg ende opp på, som blei ”Mitt bankande hjarte.” Eg blei ganske glad, det var den einaste teksten eg ikkje hadde lese i boka, i tillegg virka det som ei kjekk bok, etter tittelen i alle fall. Så slik ende eg opp med akkurat denne teksten.

Utdraget handlar om ei jente som er forelska i ein gut som har starta på skulen for nokre månadar sidan . Ho vågar ikkje å snakke med han, men likar han kjempe godt. Ho veit ikkje korleis hu skal gå fram, men plutselig ein dag seiar han noko til henne. Her stoppar utdraget, dessverre.

Bøker som handlar om ein forelsking er kjekt, barnsleg eller ikkje. Det er gripande å lese om. Kanskje ikkje slik at eg begynner å grine på grunn av at det ikkje går så godt, eller dansar av glede for at det faktisk går bra. Eg berre sitt der og les. Bøker som handlar om kjærleik fangar meg. Det sett meg i ein ”lesekoma”. Det finnest berre en verden; bokas verden.

Eg synest der er spennande og sjå korleis forfattaren vel å gå fram angåande den forelska personen. Kvar einaste bok eg har lese, har kvar forfattar gått fram annleis. Dessverre stod det ikkje så mykje om akkurat dette frå utdraget i boka, men eg fekk i alle fall lyst til å lesa vidare. Eg blei helst litt skuffa når det ikkje var meir å lese.

Det om utdraget treff meg, er eit vanskeleg spørsmål, kva meiner ho med treff? Om utdraget frå boka treff meg personleg; nei. Eg har aldri opplevd ein slik forelsking og det er eigentlig sjeldan eg blir forelska. Når eg fyrst blei skikkeleg forelska, fekk eg guten eg ville ha også og har han fortsatt. Lucky me! Om eg kan tenka meg å lesa meir etter å ha lest utdraget: ja. Eg likar som sakt fortellinga og eg trur nok det blir denne boka eg les neste gong eg har tenkt å lesa ei bok. Det er sjeldan, det skal eg ærleg innrømme, men når eg fyrst les, då les eg!

Eg ser fram til å lese alt i sin heil het. Det blir spennande det! Det er eg sikkar på.

Foto/megselv


- Over og ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar