lørdag 8. oktober 2011

Evig din, eit dikt av Arne Hjeltnes

PC'en min - eg ser på deg

du blinkar blått.

PC'en min - eg treng deg,

me har det godt.

PC'en min - eg brukar deg,

som ei gudinne.

PC'en min - eg ber til deg,

du har stort minne.

PC'en min - eg klemmer deg,

du gjer meg sterk.

PC'en min - eg kysser deg,

eit underverk.

PC'en min - eg søv med deg,

du er alt eg har.

PC'en min - eg elskar deg,

du vert mor, eg vert far.

For til neste vinter,

då får me printer.


I diktet framstiller Arne Hjeltnes PC-en som om det skulle være ein av eg-personens sine nærmaste. Her mest sannsynlig kjærasten eller kona. Dette blir nok ikkje heilt forstått for heile diktet er lest i gjennom. Kvifor eg meiner det er enkel; han skriv to ting som setter prikken over i-en sjå meg. ” Eg elskar deg” og ” du vert mor, og eg vert far. For til vinteren, då får me printar”. Dette ser eg på som ei kone/kjærast han skal få born med om ikkje så alt for lengje. Altså kort og ærleg sakt: PC-en er hans kone, kvar deira framtidige barn bler produsert, mens printaren er hans kones/kjærastes ”fødekanal”, kor deira framtidige barn skal komme ut. Det verkar som eit dikt som skal framstille dagens kjærleik til de teknologiske kor pc-en er spesielt i fokus. Altså, eit kjærleiksdikt til teknologien, samanlikna med dagens typiske kjærleiksforhold.

Foto/megselv


- Over og ut

9 kommentarer: